helt slut...

2009-09-20 @ 17:32:31
' hallå! Nu är det snart kväll och denna dagen har gått lika fort som helgen har gjort. Tråkigt. Men sant. Iaf idag har jag pluggat matte. Gick faktiskt bra, polätten trilla ner. Ibland har man bättre förklaringar själv än vad matteläraren har. Åsnan  (åsa) som jag och elin kallar henne är bara för trög. Haha. Ja "okej men då tar vi det på tavlan"  haha. ja lilla åsnan..

längatar till helgen, dels ska man träffa en på fredag ja gissa de va ;) och sen på söndag är det dop för lilla Axel och jag ska sing a long :) ;) så äre.

Whatever. Nu ska jag plugga lite till sen ska jag nog äta och sen sova som en gris för jag är aaaaastrött. Puh. Denna helgen,, shit forget it...
,
>.<




hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback