Home alone :)

2009-09-14 @ 18:51:58

Sharå! Nu har jag precis kommit hem, viktor bror körde hem mig :) bästt! Innan dess var jag hos hanne studade lite, gick en runda, hoppade stuttsmatta och ja lite sånt mys! Sen kom viktor och ja nu är jag hemma. Öppnade precis upp datorn och kolla runt lite. haha måste bara visa en människa som nog har världens längsta hår! HAHA, Check this! http://video.msn.com/?mkt=sv-se&vid=f0c8aebc-502e-4185-9f24-42638d284ea9&from=SVSE_DiagonalView&tab=m1234950882138

Lite knas! Men jaja, jag vill säga en sak oxå innan jag avslutar att min bästaste farbor Claes Fyller 34 år! Massssssa grattis. Världens bästa gudfar. Kan verkligen prata om allt med honom. Älskar dig kleejjjs!


Puss o adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback