hösten är här!:D

2009-09-06 @ 17:06:07
' tjenna! Åhgud nu är det höst ta mig tusan :) & jag älskar det, sommaren är bäst men hösten den kmr efter asså, visst älska snö osv,, i do men hösten är heeeeeeelt outstanding :) Rätt mycket för att löven faller, man köper gosiga kläder, slänger in en pinne i brasan som sprakar, drar på ett par yllestrumpor och värmer lite varm choklad m grädde. Åhh det är sååå mysigt :D

Jag kom hem från elin vid två tiden då jag och pappa hade varit och handlat mat till ikv. Vi körde hem och så hjälptes vi åt att bada moppen (yy) den blev skitfin!

Nu har jag precis ätit en pizzabit och om nån timme ska jag laga mat minsann :) Ikv blir det potatisbullar och baconröra a la jossie :D hihi! SVINGOTT!

Nu ska ni få lite bilder, b.l.a på när jag åkte vattenskidor :) och lite höstbilder på mig & elin.

Here u go!








det var allt! BYE!


Love, jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback