Idiotiska kommentarer? NEJTACK!

2009-09-07 @ 22:16:54

' men tjofräs! Har precis ätit och tränat och sånt, är på halvtbra/halvtkasst humör. Känns lite konstigt & jag känner saknad.. Massor av saknad av ******** *******! Närmsta ni vet, ni längre ifrån behöver inte veta. Synn va?

Har en åsikt oxå! Ni idioter som kommenterar med olämpliga saker om mig & min blogg. Snälla om ni nu tycker den är så jävla dålig, läs den inte då ? :) För jag skiter i vilket, jag slösar gärna inte min tid på att läsa era dumma kommentarer, synn där va för jag tar inte åt mig ;) Jag är precis den jag är och iiiiingen annan. Försöker inte vara ngn häller som så många andra små fjortisar som inte har mer än 2 hjärnceller i skallen. & där skrev jag inte för mkt NEJ, för det stämmer! & jag kommer inte ångra att jag skrev det häller! Skönt att ha det sagt & nu kmr jag sova mkt bättre!

Tack för ni finns, så jag har ngt att demostrera om! ( HAHA, FETT SKÄMT! )

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback