m hanneeeee :D <3

2009-09-09 @ 18:43:15
' helloojjj (yy) med hanne just nu, alltid flumm. Vi har varit duktiga och varit ute o gått, alltid bra! Var ju ett tag sen sist eftersom jag är lite busy! men aa nu ska jag snart dra mig iväg till sjöbo fitness. Möta mamma där och plugga medans hon har pass! Jag är bara för duktig va ? :) Yess!

Iaf alla ni som är "nära" vän m elin och tänkt att göra ngt roligt för henne nu på fredag när hon fyller år ringer THESSAN IKV! Om ni glömmer ringen hon förhoppningsvis er, men ändå! CALL HER! Och de thessan säger ska hållas tyst eftersom det är en överraskning :) Det jag skriver nu vet redan elin så det är lugnt, men ändå! :D

-stackars elin som inte vet ngt! HAHA :D puss på dig vännen!
as gammal bild! söt ändååp fan! loveya!
mer uppdatering ikv!
PUSSSSSOCHSÅNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback