Månadens Åsikt!

2009-09-13 @ 11:01:58



Det var ett tag sen här kom in en åsikt så kände att det var dags. & det jag ska lägga energi på idag är Fjortiiiiiisar!
So here i go!


Det är ofta det händer att folk uttrycker sig med "jävla fjortis" utan att ens personen är en. Jag anser (håll med mig elr inte) att en fjortis är en person som söker uppmärksamhet hela tiden och har två olika sidor (egentligen är personen en bra person). Antingen vill man vara en fjortis eller inte. Vissa förstår inte skillnaden så dom blir det ändå.
En fjortis är..
* En person som uttrycker sig med påhittade egna ord och skrift.
* En person som vill vara utstickande men samtidigt likadan som alla andra.
* En person som missuppfattat saken med smink och använder sin foundation på läpparna/idomin i 10 lager, drar två sträck vid kinderna och för att sätta pricken på i:et så har man en liten prick på näsan oxå! Visst låter det great ? NOT!
* En person som inte har ngt emot att lyssna på en låt som är 4 år gammal och som börjar med "Hej, hej hej jag är bara 14 år..."
* En person som gärna har snoddar upp till låren i regnbågens alla färger.

Listan skulle kunna blir huur lång som hälst så därför stoppar jag där.

Saken är den att många säger jävla fjortis till personer som inte är det. Ett exempel är att om man är blond så klassificeras man som fjortis. Fel fel fel fel fel! Det finns huuuur många brunetter som hälst som är riktiga fjortisar. & Åldern, vissa är fjortisar vid 12 och vissa håller kvar det till 16-17. Samt det här med gummisnoddar, jag använder det sällan men ibland har jag det och det är av en anldening, jag HATAR byxor som är utsvängda. Värsta jag vet, och ibland tycker jag det är för mkt utsvängt där nere och då ryker dom på. Dock jag har dom diskret och max tre stycken på varje ben. & det är inte fjortis. Fjortis är dock när man har det utan anledning... Så nu har jag lagt ner tillräckligt mkt tid på detta för at ha blivit trött i fingrarna. 






Så nu vet ni vad jag snanckar om! LAGOM ÄCKLIGT VA ?

Bildern är tagna från google och vem som hälst kan se dessa om ni söker på fjortisar på google.se

Allt för mig!

CIAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback