pepp inför kvällen!

2009-09-04 @ 17:02:24
' Hellåja (yy) Just nu sitter jag hemma hos pappa, det blåser enormt och ja massa skit ;s meeen jag tänker possitivt för ikv smäller det (yy) Jag har precis kollat igenom lite gamla bilder och fick fram en mini tidning sen jag var barn.-modell i england, uhh det är så man ryser. Jag saknar det verkligen & hade jag kunnat  få göra något liknande igen hade det varit guds gåva. Men än så länge får jag leva med mina fotografier från när jag var ett otroligt sött litet barn och hoppas på att ngn tar tag i mig en dag på samma resa igen :) that's life.

Jag uppdaterar mer ikv elr imorgon, om det blir ikv får ni nog se några snygga bilder på förfesten också ;) nice nice!

Såklart har jag fixat så ni kan se en bild när jag var i Hascombe söder om london, rätt söt enligt mig faktiskt! (hunden som jag håller är Kyra Kyrklunds & den var min lilla vän under de fleta fotografierna, iloveit!)

 
(tyvärr dålig bild-kvalitet, men srryy bättre de än inget)

ha de nice!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback