Puhh, fullbokad dag! :)

2009-09-01 @ 22:07:06
' Tjolahej :) Idag har eakt allt gått i 1 hela dagen :) I morse kom jag inte försent till nettan (vilket är ovanligt) oups! Och sen flöt dagen på skitbra, jag & elin gjorde dock liiite bort oss på spanskan men vi skrattade mest bort det, haha! "smartas" FNISS! Efter skolan drog jag, jakke, thessan, elin, hanne, julia & lilla frida till ystad för att dansa, yeaah vi var ett helt gäng ju :) Svettigt var det och lokalen fylldes av massa ungdomar och dansen var RIIIKTIGT rolig! Sån kick man fick asså, sjukt skoj!

Efter dansen drog vi dirr hem till sjöbo & jag hade pass m mamma en halvtimme senare "allt i ett" 70 min. Så då var man lixom "lagom" uppvärmd, haah :) Ja men passet gick grymt bra för mig, skoj!

Imr blir det ystad igen, så hojta till om ni vill ses en sekund :) Nu ska jag duscha av mig al svett om jag ska vara ärlig & sen ska jag gå upp och nanna m mamma (jocke ligger på operation av benet). Så ja tar hans lilla plats, gutt!

Aaja, have it nice ;)

 bus!

Love, Jossanraur! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback