1 april, din dumma sill ;)

2010-04-01 @ 11:27:36
' hej fox :)

Hoppas allt är gutt med er :) Det är rätt så bra med mig faktiskt! (Y) Sitter bara här och glor, väntar på att någon ska dra ett skämt med mig eller något. Ingen har lyckats hittils meeen ändå ;) hihi! Igår var det en sån taskig kväll. Jag åt med min kära familj, sen blev jag jääääätte sugen på att dra på fest hos mio och det var 1 centimeter från att det gick meen nädå. Det blev ingen mio så jag blev sur på allt och blev på dåligt humör och gick och la mig klockan elva -.-' BORING!

Ikv ska jag och pappa umgås, åka och äta någonstans och sen gå en runda. Blir säkert bra! Men innan dess ska jag först träna med sara sen ska jag själv ha pass så jag hinner få dagens motion idag. Känner nästan för att gå en runda med hunden idag. Behöver få bort min mage, japp japp!

Förresten! Jag fyller snart år! Hoppas ni har kollat vad jag önskar mig för det är ju det jag vill ha! Fick en känsla igår att jag inte skulle få något av det jag önskar mig, men hoppas VERKLIGEN att jag får nååågot av det jag önskat mig annars blir jag fan besviken. Jag menar om man nu skriver önskelista så är det ju det man önskar sig? Inte lönt att önska sig något om man inte får något av det. Men ja jag ska inte gå igång försen min födelsedag är här :) Ha en trevlig dag!

PUSS!


Malta!


Tatuering!


Leopardgecko ödla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback