13 april, hej fin dag.

2010-04-13 @ 21:52:13
' hejj.

hoppas allt är bra med er. Med mig är det bra. Deet har varit en skön dag med fint väder. Körde moppe till skolan, skönt!

Skolan gick fort, åt lunch med thessan på PG´s, skolmaten var såååå äcklig! Men ibland får man unna sig någonting.. eller? Iaf sen blev det lite solning på gräset så det var härligt. Efter skolan gick jag i oran med hanne, skönt! Snackade som vanligt och sen körde jag hem, pluggade, åt och pluggade återigen. Nu sitter jag i soffan, har kollat på "äntligen hemma", såå inspererande nu när man vill flytta. I LOVE!

I morgon är det vanlig skola, sen ska jag och anna ut i oran och gå en sväng. Syftet är att få en karta av vår idrottslärare så vi kan få lite bättre koll eftersom vi snart har orientering. Måste få MVG på det iår igen! :) Blev så stolt sist. :) heja mig!

Nu ska jag inte göra något speciellt, gick och la mig kvart i tio igår så därför jag inte bloggade. Men iböand får man ta ett "break". right?

jaja, puss!


jag ska le för din skull.

kommer alltid vara hon du delade det mesta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback