14 april, fint väder, i love.

2010-04-14 @ 22:23:40
' tja tjena ;)

Idag har det varit underbart väder, asså hade vädret varit något symboliskt så hade jag kramat den hårt :) men tyvärr går det ju inte tyvärr ;) aja, jag har iaf suttit ute me töserna på rasten. Har bland annat haft styrelsemöte och lite annat småkul. lalala.

Efter skolan åkte jag anna, hanne och thessan till fordon för att kolla på någon tävling. Meen det sket sig nog lite så jag och anna stack till oran och gick en runda. Var tvungen att kolla lite i skogen till orienteringen i nästa vecka :) seen skulle vi sola men där var fullt och jag kände att jag behövde köra hem och laga lite mat till min käre far ;) Så jag stack hem stekte kycklingfilé, purjolök och tomat sen gjorde jag pasta till det och det blev jättegott. MUMS!

Nu sitter jag här med mia och pappa :) Kollar lite på draknästet, tycker mest det är idioter som försöker få igenom sina hel-idiotiska idéer. Vissa är ju smarta, men gud vissa skämmer ju ut sig totalt... haha. Men nej nnu ska jag faktiskt duscha, seen ska jag nanna kudde. Drömma om någon söt, kanske ;)


host, tror inte det va.


kluven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback