15 april, tierd ;)

2010-04-15 @ 21:57:10
' Shulllu!

Här sitter jag i handduk! Har nyss duschat efter en skitgo middag. Grillat med potatis och sås ;) ASGOTT!

Idag
har vi haft temadag i skolan. Sjukt drygt men visst, så kan det också va! Jag och töserna satt iaf ute på matrasten och solade oss, snacka om att jag fick märken! :O Vårsolen tar hårt minsann! haha, jaja! efter skolan stack jag thessan, jakke och limpan och solade. Gutt! Sen hade jag och thessan barnen och FÖR FÖRSTA GÅNGEN på säkert 1,5 år tränat spinning. Är faktiskt riktigt stolt över mig själv! :)

Efter det körde jag moppe hem och åt ;) gottt! Nu satsar jag på att bli riktigt brun och ja äta bra mat och motionera! Imorgon blir det förhoppningsvis morgonspinn! :) hihi! Ska ringa och väcka elin klockan sju! haha. Jaja. nej nu ska jag sova. MIHI!

PUSSSSSSSS


livet, det leker (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback