3-4 april, my birthday hellyeah!

2010-04-04 @ 00:22:09
' hey everybody!

' Då var det min födelsedag nudå :D hihi! Men jag kallar det inte riktigt min födelsedag för jag har ju inte ens gått och lagt mig inu :) hihi, men ändå!

Ikväll har jag varit hos mina finaste kusiner och ätit och druckit gott. Alltid mys. Innan dess idag har jag varit i Bj och gjort naglar hos larisa ;) Ville unna mig något nu när jag fyller år och allt :) Så det blev fin fina naglar (eller kise klor som jag säger), supernöjd!

Efter det var jag och tog in hästarna och gav dom mat sen åkte vi som sagt till mina kusiner :) Just nu sitter jag i soffan med pappa och har precis kommit hem. Är trött så ska gå och lägga mig ;) Blir nog en bra dag imr, i will hope so!

Godnatt allihopa :)


Jag och Axel <333


En fokuserad tv-tittare vid namn hugo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback