8 april, happy-day!

2010-04-08 @ 21:57:56
' Hejsssan! :)

Här sitter jag! Har nyss duschat, jätte skönt! Idag har det varit skola som vanligt, super fint väder och allt! ;) Och jag fick reda på min preliminära intagning idag och jag kom tusan ta mig in på första hands valet Frans Suell i malmö (frisör) jätteglad :) Men vet ju fortfarande inte om jag ska gå där eller på Jb. Fick ju bara på intagningen på första handsvalet så ja jag måste se om jag kom in först kanske -.-' haha!

Annars har dagen varit bra, åkte med mamma och handlade efter skolan sen så hade jag barn aerobic. Efter det åkte jag hem och åt sen gjorde jag en inbjudan. Undras tro till vad ? ^^ mihi! Det får ni inte veta försen sen! :D men men sen pluggade jag lite, inte kul alls men ändå! ;) Har även städat lite i källaren, duktig är jag!

Imr blir det faktiskt att åka hem till pappa och hämta moppen sen dra till morsan direkt ;) Kanske ska hämta upp thessan på vägen. Sen ska jag förbereda lite hemma och sen kommer det 25 pers :) haha jag har rejäla födelsedags firande jag ;) tss! Men det är kul, kusiner och annat skoj kommer. Så det blir treevligt!

På lördag ska jag jobba och sen blir det väl pardey på saltan eller något annat kul på kvällen! Hihi! kulkul! Ni får såklart se foton!

Foton sen idag kommer här! HA DET BRA PUSSS!




Somrigt klädd idag, såå sjukt skönt! SOMMMMMAR KOM HIT!


Btw, börjar jag itne blir lite brun nu ? :O  eller.... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback