9 april, älskade släkt.

2010-04-10 @ 08:55:24
(försenat inlägg)

' Hejsan hoppsan :)

Kl. 23.10 Sitter just nu här nere på mitt lilla rum och alla söta gäster har precis lämnat mig. Ah, ni är för kära allihopa! Har fått presenter och jag är riktigt nöjd! :) Ni kommer få se bilder!

Innan idag så var jag såklart i skolan och sen stack jag hem till pappa och hämtade moppen :) Sen vidare till mamma igen och då började jag med att duscha. Efter det gjorde jag sallad och sen kom min lilla thessie :D Ja och sen gjorde jag mig lite snabbt i ordning och sen kom hela släkten på 24 pers instormandes och där sprang jag runder som en yr höna och skulle servera dricka. haha :) sött!

Maten var jättegod, blev grillat. I LOVE! Till efterrätt blev det MIN favorit! Nämligen hemmagjord glass med marshmallow och choklad. GOTTT!!

Här kommer det jag fått idag!




Sött hår ?


Pengar, riktigt bra!


Fick en tidning och en vibererande mascara! Haha, blev lite förvånad men riktigt häftigt!


Söt blomma ? :D


Kinderägg! SHUHU!





= DAGENS ROLIGASTE PRESENT!
Jag höll på att dö av skratt när jag fick allt detta av Jockes syster med familj!
Ska berätta vad här va.
1 vattenkanna, 1 toaborste, 1 sprayflaska när man stryker tvätt, 1 par diskhanskar, 1 handduk, 1 diskborste, 1 pizza slizer, 1 potatis skalare, 1 växt i grönt, 1 stänkskydd till maten i micron och sist men inte minst 1 presentkort på 300 kronor från Ikea! På kortet stod det :

Josefine!
Fyller du nu så många år att du vill hemifrå! Varje dag ska toan borstas, en ny handduk ska hängas! Blomman ska vattnas, potatisen ska skalas om inte använd micron och köp en pizza! Det ska städas det ska styras! Lycka till och grattis önskara Alla vi!
/ asså ni förstår inte hur grymt glad jag blev för detta! TACK SÅ HEMSKT MYCKET för allt från alla!


& här sen ni min kära mor fälla lååååååånga tårar över att hennes "lilla" dotter (=jag) ska flytta hemifrån snart. :) haha!

Tack för allt kära släkt!
PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback