1 augusti, new month new problems

2010-08-01 @ 23:09:42
' Hallå för tusan i hellskotta! :)

Allt bra och så hoppas jag? ;) Med mig är det toppen, jag vet att jag inte bloggade igår men faktiskt var jag riktigt upptagen (A) hihi! Och som alltid annars kommer allting nedanför i ordning :) Gårdagen var helt perfekt, och just nu är jag på så galet bra humör! Visserligen är jag trött men damn,, jag är GLAD :D

Så ja, som sagt i fredags var jag med Anna bästis och vi hade riktigt kul, som alltid! Vi kollade bland annat på massa knasiga videos på youtube och vi skrattade så mycket att vi började gråta! Helt sjukt, men även den kvällen tog slut och jag tackar för den. Älskar min Annsi! <3

Igår så vaknade jag upp bredvid samma tös som jag somnade bredvid och fick ett glatt sms av Jocke där det stod "Sugen på att åka till Ystad och shoppa lite?". Och då tänkte jag att av alla dessa år mamma och Jocke varit tillsammans så har jag dock aldrig varit med om att shoppa m honom själv? Så jag blev redan på glatt humör då och åkte på en shoppingtur m Jocke! Det blev bara Ystad eftersom att prinsen skulle komma sen. Men jag fick shoppat mycke minsann och Jocke betalade alla kläder. Det enda jag betalade själv var lite smink och sånt på H&M. Så jag blev mega glad! Min kamera är sönder så jag har inga bilder på det :( Men ja jag är hemskt ledsen för det men ni får se antagligen en annan dag! Efter shoppingturen stack vi till Sjöbo. Tack för allt Jocke!!!!

Väl i Sjöbo hämtade vi upp min prins... Blev så glad av att se honom! Sen åkte vi hem till mig, hämtade Lufsen hos Lennart, åt grillat med mamma och Jocke och sen hann vi även hälsa på hästarna och sen kollade vi på solnedgången tillsammans. Helt underbart! Sen gick vi hemmåt igen och kollade film. Hade det jättemysigt, tack för kvällen med dig finis...

I morse väcktes jag av väckarklockan bredvid sötnosen, låg kvar en liten stund och mös sen så gick vi upp och åt frukost. Sen var det dags för mig att jobba, sista dagen! Så Jocke körde mig till jobbet och sen prinsen till Sjöbo. Dagen på jobbet gick förvånadsvärt fort och det va så obeskrivligt skönt att gå ut genom den dörren för sista gången! Sen kom pappa och Mia för att hämta mig, så vi åkte till farmor och farfar. Där åt vi grillade revben och potatis m sås och så vidare. Gott som in i! Och ja som ni förstår är jag hemma nu, har nyss duschat och ska snart nanna. I morgon blir det Johanna-time på dagen. Saknat den människan!

Så ja nu börjar en vecka utan utegångsförbud, älskar det asså? SÅÅÅÅ SKÖNT! Men nu får ha det bra!



josefine♥kevin



PUSSSS/


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback