11 augusti, hemma från inspelningen!

2010-08-11 @ 23:04:40
'Hej o hå!

Nu är jag hemma från Malmö, skulle egentligen sova hos Kevin men det blev inte riktigt så. Åkte hem istället så ja nu sitter jag här. I morse åkte jag ju hem från Kevin vid 13,45, väl hemma gjorde jag mig snabbt i ordning och Miche hämtade upp mig för att sen köra mig till Sjöbo. Tack hjärtat!

I Malmö mötte jag upp Kevin, sen kom Thessan och Kristoffer och mötte upp oss två. Efter det gick vi till Thessans lägenhet och den är jättefin! Jätteavis!!! Sen blev det China Box, MUMS och efter det vidare till Djärknegatan där inspelningen skulle äga rum. Vi drack lite kaffe sen tog inspelnngen en kvart kanske och sen var det över :) Jag tyckte det var spännande, kul med annat! Efter det tog jag Thessan och Kristoffer tåget till Lund och sen bussen till Sjöbo. Sen skilldes vi åt. Tack för dagen små sötgryn!

Nu ska jag väl spendera tid på absolut ingenting... I morgon kommer min favvisflicka Johanna hit! HIHI!!!! Miss ya girl!




Dagens outfit var
*Vitt linne från gina och ett annat svart linne med strass och döskallar på.
*Svarta tights
*Vita converse
*Blå kort jeansjacka att ha över
*Silverörhängen och silverringar som accesoarer ;)

Allt för mig!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback