12 augusti, latmask-dag!

2010-08-12 @ 11:59:14
'Tjo!

Jaha, idag är jag sååååå galet trött. Men sova kan jag inte, tror jag.... Jag har sömntårar i ögonen, haha :) Är helt slut, trots att jag inte gick och la mig sent igår. Drömde lite konstigt dock, men yeye. Jag har varit hos pollarna nyss och fick kratsa en dålig hov på Grolle (Lindas häst). Nu sitter jag här och bara sitter. Johanna älskling kommer mycket snart, men innan dess ska jag ha hängt upp tvätt, damsugat och sånt skit. Uhh -.-'

Aja, mer underhållning än så får ni inte just nu för tillfället. Bajs vad trött jag är.. Okej, ska sluta klaga ;) See yaaaa later babes!




Ja ni ser själva, he he vad "pigg" jag är!!

Small bit of love right now /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback