14 augusti, wwwe're fine (y)

2010-08-14 @ 10:57:15
' Hello.

Hm, då vaknade man upp denna lördagsmorgonen med Johanna sötnos bredvid sig. Gårkvällen var ju hos Johanna Eldh, hon ska ju flytta upp till Båstad så hon hade en liten avskedningsfest. Men innan dess var jag och Johanna i Malmö för att lämna hår och för att bygga på naglar. Det blev nämligen lite knas med håret eftersom det nya jag beställt blev fel färg och då fick jag inte hem det i tid tills jag skulle bränna fast det så vi flyttade tiden till på tisdag istället :) Men det går nog bra det med!

Annars träffade vi Kevin i någon minut i Malmö efter vi gjort naglarna men sen kom Jocke och hämtade oss och då åkte vi med honom hem till Johanna i Sjöbo. Det blev självklart fix och så sen bar det av till Eldh. Kvällen va jätterolig med Johanna A, men utan henne hade man kanske inte haft så kul alls :P Annars blev kvällen ganska tidig. Så jag säger lycka till Johanna Bajsbarn Eldh. Hoppas du får det jättebra!

Nu ska jag och min knas Johanna gå och soooooola ;) Sen kolla på film.

Kiss and goodbye/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback