15 augusti,

2010-08-15 @ 17:13:48
'Hej hej hallå.

Trist med söndagar, det är en typisk "fix-dag". Antingen städar man eller något sånt dötrist skit.. Själv har jag gjort  ordning min moped som ska säljas. Har hållt på med den enda sen 11,00 i morse. Men nu är den äntligen klar. Pappa ska fota den och sen så ska den ut på nätet. Pengarna ska jag spara till lägenhet. Så skönt!

Ikv blir det väl lugnt igen, ska se om nån söt människa är sugen på att hitta på något. Vi får väl se... Kevin jobbar på som bara den så jag får väl lugna mig med att träffa honom tills han kommit ner på jorden igen ;) skämt o sido.. Men det löser sig!

Här kommer lite bilder från helgen i övrigt (yy
)


en bild jag gillar starkt, tagen i tisdags (yy)

meme.

lion.-

most important.


Min och johannas lunch i fredags i Malmö, mega god!! I väntan på att få naglarna fixade.

& såhär blev resultatet! Väldigt nöjd med kiseklorna! Mihi!

& sen såg vi ut såhär på kvällen påväg till Eldh ;) Jag bjuder på min knasiga min!

Lite bättre bild togs i bilen ;)


Så det va de! Fler bilder från kvällen i fredags kommer nog ikv. Puss sålänge!
/


Kommentarer

Postat av: Anonym

var bygger du på din naglar & hur mycket kostar de? :)

2010-08-16 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback