18 augusti, adore you.,

2010-08-18 @ 12:10:46
' Men hejjjjjj (yy)

Onsdag, regnig onsdag, kanske för att jag dödade en spindel igår :( SKitstor var den.... Whatever! Var ju i Malmö igår, brände fast håret och blev skitnöjd. BIlder kommer sen, tack för dagen Johanna ;) sötttttt! Sen kom min fina prins och så hälsade vi på Veronica och lilla Leo. Mysiiiigt!

Efter det åkte vi hem och åt hemma hos mig, resten av kvällen blev det film och massssssa prat ;) Ja och nu sitter jag här med världens finaste pojkvän. Puss på dig hjärtat! Idag blir det nog att träna, sen duscha och såååånt! (yy). Well well

NU ska jag spela kort, hihihi!




Pusshejjjjjj /

Kommentarer

Postat av: RebeccaღNilsson

Vad söta du och din pojkvän är tillsammans =)

2010-08-22 @ 00:53:29
URL: http://beckyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback