2 augusti, myspysdag!

2010-08-02 @ 11:47:52

' Tjofräs!

Ja då var det måndag idag. Ny vecka och jag älskar det! Denna veckan blir nog fartfylld skulle jag tro. Idag ska jag till Johanna hjärtat hennes mamma kommer och hämtar mig för mina bussar gick helt knas! Vi ska köpa lite masker och sånt kul ;) Sen ska vi bleka håret m citronsyra och sen ska vi ha en sån hel-mys-dag. Dock ska jag hem vid 17,30 redan men lilla Johanna går ändå på pencillin så hon ska inte ta ut sig för mycket.. Så ja!

I morgon ska jag till Malmö, jag har beställt nytt löshår och ska lämna allt mitt löshår (även det gamla) till min "kusin" Amanda som har en kompis som jag ska bränna fast det hos. Så ja, det blir säkert bra. Sen ska jag väl antagligen hem till Kevin, har ju inte träffat hans mamma inu. :) Men det är inga problem, har redan pratat i telefon med henne så varför skulle det vara några problem med att ses? ;) Nej, inga!

I övrigt i veckan så har jag väl egentligen inget speciellt inbokat mer än att jag eventuellt ska hjälpa lilla Thessan att flytta. Hon har ju fått hyra rum  hos sin syster i Malmö så hon ska flytta dit nu så hon slipper pendla. Blir så avundsjuk på henne så det nästan är jobbigt :( Men ja! Så jag ska hjälpa henne att flytta sen har vi även bestämt att vi antagligen ska dra ut en kväll tillsammans. Det var längesen man gjorde det så det får vi ta igen nu! Kul kul!

Men nu har jag ikke tid att sitta här mer! Måste kolla upp lite bidrag och så vidare sen måste jag äta frulle!





Pussssss på er!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback