20 augusti, back to buisness ;)

2010-08-20 @ 16:42:46
' Tjalala ;)

Fredaaaaaaag är det idag och jag är glad :D Hm, jag har varit lite dålig på att updatera i dagarna, har inte inte blivit mer än ett inlägg per dag men tyvärr så har jag inte suttit vid datan eftersom jag varit med min PRINS bland annat ;) hehe!

Idag vaknade jag upp med Hanne! Sov till 11,00 så skönt. Har verkligen fått sova ut den senaste veckan. Har verkligen behövt det! Efter uppstigningen blev det frulle och sen lite chill bara. Hanne åkte hem vid 14,00 och då stack jag hem till mamma (där jag är nu) och röjde lite på rummet. Fixade mina nya kuddar som jag fick när vi var på Ikea jag och mamma. Sen har jag satt upp lite foton och just nu sitter jag i ridkläder. Har nyss ridit min lille polle Rolle. Är svettig som in i! Ska duscha nu eftersom det blir klassfest i kväll. Ska bli kul!

I morgon ska jag till Nanna och vaxa benen. På kvällen ska jag och min älskade syster servera på Solvalla i Sjöbo. Kommer blir kul och efter det kanske vi tar en tur till Malmöfestivalen ;) Mihihi!

Men ja! NU ska jag duscha!

I ridkläder, -hejjj

Kyra.K ridbyxor är det bästa som finns (Y) loveit!


Dom randiga kuddarna i bakgrunden är dom jag menade som är nya! ;)


Have it nice!

PUSSSSSSSSAR!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback