22 augusti, well summer is over.

2010-08-22 @ 20:31:00
'Hellååja!

Blä, söndag idag. Har inte updaterat mycket nej... Men jag hann iiinte igår för det var en hektisk dag! MEn jag tänkte att jag skulle berätta hela helgen för den har varit lite knas :) Men mycket bra! Wihoo!

Ja som sagt i fredags var det klassfest. Hanne kom hit och vi åt och så vidare, sen stack vi till klassfesten tillsammans. Började smådricka och det var väl kul. VI körde bodyshot's och massa tramsigt kul ;) haha. Min klass är galnare än väntat! Whatever, jag tröttnade efter ett tag och ringde min älskade syster som kom och hämtade mig :) Därefter stack vi till YStad och åt pommes på Donken ;) haha, skitgott! Hemma 01,00.

Igår (lördag) vaknade jag upp bredvid min Misse, ja vi gick och la oss i samma säng. Väldigt mysigt! Det är syskonkärlek på högsta nivå. Miche körde mig till Sjöbo där jag tog bussen till Lund för att vaxa benen hos Nanna :) Det gjorde ont som fan... Men inte lika farligt som att epilera ;O Hon tog hela benen inklusive bikinilinje. Känsliga områden det där.. Vill man va fin får man lida pin! Eller hur?

Efter det åkte jag med Nanna in till Malmö där jag va hos Kevin en liten stund men sen åkte jag tillbaka till Sjöbo och blev hämtad 16,55 för att sen åka till Solvalla för att jobba! J0bbet var ganska drygt men vi höll på från 17,00-01,50 på natten? ;O Snacka om att vi va trötta? Puh. Vi fick vars 1000 kronor rakt i handen, FETT GOA PENGAR!? Man la sig rätt så belåten!

Idag åkte vi (Missen och jag) till Malmö, hem till Kevin Pevin och Tim Pim ;) Massa mys tillsammans! Hihi. Sen åkte vi hem vid halv fyra och sen tog jag mig en rejäl lång dusch.. Så underbart, har aldrig varit skönare. Så nu har jag ätit och jag är så galet nervös... :( Jag börjar ju skolan i Malmö i morgon, är HELT själv... Men det ska bli helt underbart samtidigt, börja om på ny kula. Inte känna någon utan som sagt börja om på nytt! Det ska bli härligt.

Men ja, vi hörs ;) Nu ska jag mysa med mammsen i sängen! Mest för at hon nojjar över att jag växt upp, typ -.-' Aja, puss på henne!

Här kommer bilder!!

Mitt hår!


Lockigt.

Löst.

Flätat.

Blött.

------
Mitt hjärta.




----
Jag är nervös... Hejdå.../








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback