23 augusti, i've done it ;)

2010-08-23 @ 14:01:36
' Tjabba!

Well, då var jag hemma från skolan igen ;) NI kommer aldrig fatta hur nervös jag var i morse. PUH! Men det gick bra, mest nervöst att gå in på skolan, jag menar alla stod utanför. Haha, jag höll andan ;) Sen gick jag in i aulan och där var det upprop för alla hantverkare (ca 150 st) så det var inte så farligt! Sen blev vi indelade i klasser och jag tillhör nu HVFR1B (Hantverk Frisör 1b). Vi frisörer (a&b) samlades i salong a och där mötte vi a's mentor. Min mentor får jag träffa i morgon. Börjar 09,00 då!

Ja jag hann i alla fall inte prata med någon i min klass för en timme senare (11,30) slutade vi :P Så ja! Det gick fort, så mamma hämtade mig och sen drog vi till BurlövsCenter och åt lunch. Självklart blev det en Addidas tröja till mig och ett par skor till mamma. Ah jag bara älskar min mamma, hon är precis som jag vad gäller shopping ;) hihi!

Eftermiddagen ser relativt lugn ut, jag ska fixa lite i min garderob, rida och sätta in en kyckling i ugnen. Härligt va? ;) Hehe! Här kommer bilder på hur jag såg ut idag och självklart på min tröja :) Hihi!


Outfit
*Only tight's (slitna)
*Vitt linne från stadium
*Mönstrat linne över från gina
*Jeansjacka från Unos
*Bruna convers på tassarna ;)



Mitt vågiga hår kommer INTE från någon trippeltång. Mamma flätade mitt hår från toppen av huvudet i två flätor och enda ner i topparna. På bilden ser ni resultatet, riktigt bra!

The new ;)

Fin va? :D

Denna ska jag ha i morgon ;)

PUSSSSSSSSS/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback