24 augusti, baby im tierd.

2010-08-24 @ 06:33:08
' Gormorgon era små gosetofflor..

Well, jag är uppe med tuppen och jag önskar han kacklar mig i huvudet snart så jag vaknar... Eller mamma kunde gjort det för någon tupp har vi ju inte kom jag på... Ah okej come on, nu ska jag vakna jag får nog säta på hårdrock så att hjärnan får lite spel :) Hehe.

Ja såhär tidigt måste man alltså gå upp för att komma till skolan 09,00. Jaja, skitsamma! Jag är glad för jag har börjat gymnasiet och jag väntar mig en spännande dag idag! Det blir fotografering idag för vi ska få matkort, så måste se ut som en vanlig människa så nog bäst att jag fixar mig nu!

Vill bara säga snabbt att Amanda Jensen var riktigt bra igår, älskar hennes låt "Fort the sun", hon sjöng den som en gud igår. Och där stod jag med min fina pojkväns armar runt mig och bredvid stod Miche med Tims runt sig. Vi hade så mysigt. Fick träffa Thessan en stund också så det var underbart! Men nu måste jag verkligen dra! :)


Hahha, gamla goa skoltider, flummiga mattelektioner med Johannes, Anna och Johanna. Undra varför ja bara hade godkänt i matte ^^ hehehehe....

Hejdå, wish me good luck!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback