27 augusti, damn i'd forget this.

2010-08-27 @ 16:40:41
'Hellu :)

Ja sorrrrry! Jag har varit hos min pojkvän sen igår och hann inte updatera, ursäkta mig så mycket! Well, jag har haft det skitbra. Var på Entré i förrgår med Olivia, Sabina och Ellinor. Jag har inte haft så roligt på jag vet inte när. :D Vi flumma i sofforna och gjorde en skylt som vi döpte till Charlie och ja... Massa skit! "Jagade" bland annat en snygg kille genom halva Malmö sen när vi väl fått tag på han gick Elliot (Ellinor) fram till honom och frågade efter hans nummer. HAHA! Shit vad vi garvade, och självklart fick hon det ;) Rätt kul!

Igår skulle jag sova hos Kevin ju och det gjorde jag också men innan dess var jag hos Veronica på torsdags-party ;) Skitroligt hade vi, sen hämtade Kevin, Carina och Tim upp mig sen körde vi hem. Blev ganska lugnt för jag skulle ju till skolan idag så därför blev det inte sent. Jag är duktig!

Idag tog jag stadsbuss till skolan, bussen fastade i en kö så jag fick springa från Värnhem till skolan för att hinna, men jag hann i tid :) Gott o väl! Vår mentor är nog tidsoptimist precis som jag så det gick hur bra som helst! Vi fick lappar om våra individuella val idag och där fanns en hel del att välja mellan men jag är rätt säker på att jag ska välja Tävlingsbiten och gesäll övning. Det var det enda valet som hade med själva frisör att göra och frisör är det jag ska bli så varför inte fullflölja det man håller på med? :) Jag vet att detta kommer bli så bra!

Nej men nu måste jag jobba vidare, sitter på jobbet. Ska sluta här 18,00 sen ska jag ta bussen tillbaka till Malmö för att gpå på Malmöfestivalen med min ÄLSKADE syster! Sen blir det övernattning hos Kevin ;) hehe!


haha, men söta vi är! Sabina, Olivia och jag i våra värsta sanningar!
Här sjunger vi "Sommartider, hej hej!"


Denna är ju också normal, massa flumm i sofforna på Entré!


Och här har vi fotografen Elliot smarthuve Nilsson! Sööööööt som in i!

PUSSSSSSSSINUSSSSSI!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback