28 augusti, tråkig lördag.

2010-08-28 @ 18:26:06
'Hejj.

Hm, ja då va det lördag. Världens sämsta lördag tror jag, allt bara skiter sig idag asså. Är på dö-dåligt humör... Well, det var Mf igår ju. Åkte till Malmö och mötte upp min älskade syster Miche, så vi började gå rundor lite och sånt. Träffade Kalle (kille från lund, skitgo!) och lite senare Mange Pierre och lite såna knasbarn. Sen kollade vi på The Teddybears, nog det sämsta jag varit med om någonsin. Riktigt dåliga...

Ja det blev massa klydd med Kevin, han stack upp till Etagé och festade. Så det blir hund och katt mellan oss efter det. Blev förbannad och sånt, lagom kul.... Men men skitsamma, det är väl nått sånär löst nu. Men det var det inte i morse så dagen började inte bra direkt. Usch! Sen kunde han tydligen inte komma till mig ikväll så då blev min lördagskväll tom, jippy. Så n u sitter jag här, halvförbannad... Blev inte bättre när mamma kom hem och blev lack. Pust.

I morgon blir det jobb och jag bara vill SPY på att jobba just nu. Fan vad jag är uttråkad på att jobba, och ja jag är skitgnällig men så är det ibland. Man pallar bara inte. Well jag ska tröstäta ikväll om ingen håller mig sällskap. Men ni andra får festa för min del om ni nu ska det eller så kan ni bara ha det bra, för mig med!


Right now. Well, well...


Vi skiter i o bråka nu, hjärtat...

HEJDÅ!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback