29 augusti, you'r a love-killer.

2010-08-29 @ 20:06:33
' Hejjj.

Jaha, då var det söndag idag. Har jobabt idag och det var inte så jättefarligt. Fint väder på förmiddagen, sen när jag slutade hade det regnat, tråkigt! Pappa kom och hämtade mig klockan 15,00 då han körde mig till Johanna hjärtat. Så vi fick leka lite, alltid lika kul! Tack för eftermiddagen gumman!

Vid 18,20 kom mammi och hämtade mig. Sen blev det att äta kinamat, gott gott! Nu sitter jag här och glor, har bestämt mig för att börja på Poledancing, eller jag menar att testa på det. Sen får vi se :) Men hade varit kul att prova! Veckan kommer bli full, full som fan om jag ska va ärlig. Det kommer hur veckan kommer se ut. Well, efter jag gjort schemat så ska jag gå och lägga mig. Är trött som en kamel.

Yes, börjar 09,50 imr, härligt med sen dag!!


if I could get a piece of your heart, you had been able to get all my.
Tatoo my name across your heart cuz i wont leave you.♥

Hejdåååå!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback