3 augusti, härlig dag!

2010-08-03 @ 20:11:04
'Tjenixen!

Jaha då sitter man hemma efter en heldag i malmö. Dagen har varit superbra, skönt att inte ha utegångsförbud mer! Dagen började i alla fall klockan 07,30 i morse då jag blev väckt av Miche. Så jag tog en snabb dusch och sen så började jag sminka mig och sen tog vi bussen från Branstad-Sjöbo och vidare till Malmö därefter. I Malmö hoppade vi av på Värnhem och sen så gick vi in på Entré. Började på Gina Tricot där nästan allt kostade 49;- så ja jag handlade faktiskt 2 snygga kjolar och en skitsöt klänning. Riktigt mycket rea. GÖTT!

Vi fortsatte kolla rundor lite, sen åt vi på Burger King vilket var gottgott! Sen så skulle vi till Södervärn för att gå lite på Triangeln eftersom Miche skulle handla piercing och kolla klänning på Whoops. Jag provade några klänningar men köpte inget, måste faktiskt hålla lite i mina pengar så mina kära föräldar inte får knas i bollen! Efter turen på Triangeln gick vi lite på gågatan och sen träffade vi min Kevin och hans bror Tim :) Klockan hade rusat iväg så Miche var tcungen att sticka hem eftersom hon skule jobba 17,00. Så jag fortsatte själv med dom små pågarna ;) Dom åt och lite sånt och efter det så åkte vi hem till Kevin och Tim där jag fick träffa Tims flickvän och lite sånt sött :) Trevligt!

Jag som absolut inte dricker kaffe fick väl för mig att dricka kaffe just idag. Hm, ja jo och jag drack inte en kopp, inte två heller utan fyra stycken. Vet inte varför för annars brukar jag va så anti kaffe men nejdå! Inte idag! Men snacka om att jag fick ont i magen efter ;S Har det fortfarande... Så i fortsättningen ska jag dock nöja mig med en kopp och inte fyra! Men ja skit i kaffet, Kevin skulle träna sin thaiboxning halv fem så då stack jag hem, Tim följe mig halvvägs till Södervärn och ja nu sitter jag som sagt här. Tackar min älskade bästa syster Miche för dagen och så tackar jag min snutte Kevin för eftermiddagen och dom andra medverkande ;) Hehe!

Nu ska jag vila en stund, har sån sjuklig träningsverk i mina ben så jag snart dör. Efter jag har vilat ska jag ut och gå en lång runda med pappa och hunden. Efter det blir det att åka till Sjöbo och hyra film! HIHI MYYYYYS!

Bilder från idag!







PUSSSHEJ!/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback