30 augusti, behöver handla?

2010-08-30 @ 22:23:53
'Hejjj!

Jag är inte sugen
på att skriva särskillt mycket idag.... Skolan gick bra, gick till Veronica efter... Underbart skönt att prata ut, pust... Sen åkte jag hem till Sjöbo, satt med min kära kusin Marcus påväg hem. Skönt att snacka med någon så att tiden gick fortare. Nu sitter jag här med min älskade storasyster, mitt allt... Jag älskar dig!

Detta måste jag i alla fall inhandla inom snarast!


snygga som in i? 3 par på skopunkten, det billigaste på köpet (yy)


rätt okej va?


Lite mer höstiga än de låga.


Trenchcoat, ett måste....


Och till sist en klocka. Behöver VERKLIGEN en (Y)

Ska nanna, har förhoppningar att min pojkvän ringer innan dess... Aja.
Godnatt (yy) /



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback