31 augusti, då satt man här..

2010-08-31 @ 22:09:45
'Hallå där!

Yes yes, tisdag idag. Skolan var väldigt bra idag igen. Fick sätta i curler i lite hår, vår mentor är väldigt nöjd med oss i klassen. Och det är skönt faktiskt! Har nyss pratat med min älskling i telefon, ja... Det börjar lösa sig, ni vet kärlek är lite komplicerart ibland. Men jag tar en dag i taget, försöker göra det bästa av det om det egentligen inte kanske är jättekul alltid. Sånt är livet.

Efter skolan stack jag och mina älsklings sötisar (Olivia, Elliot, Sabina) till Entré. Jag skrev ju igår att jag behövde handla en trenchcoat, men självklart var ALLA slut på h&m... Så det blev en annan jättesnygg (lite dyrare) från New Yorker. Bild kommer! Så nu behöver jag inte oroa mig för att jag blir "kapp-lös" i höst. And that's great.

Efter den lilla shoppingrundan stack jag hem och åt med min familj. Sen körde jag och min ÄLSKLINGS MISSE till Höör för att träffa kusinerna ; Hugo och Axel, Claes och Pernilla. Behövde bestämma lite saker tills lördag då vi ska passa dom små busbarnen. Så då blir det övernattning i Höör. Skönt!

Men nu ska jag sova bort min förkyldning!


Rätt lik den jag visade igår. Dock är denna med huva, finare tycker jag!


Mycket nöjd.

Natti/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback