4 augusti, är man död eller död...?

2010-08-04 @ 07:37:50
'Hejjhejj..

Snacka om att denna flickan som sitter vid denna plåtlådan är dötrött... Faktiskt beror det inte på att det är tidigt på morgonen utan det beror på min sömn i natt. Efter jag hade gjort sista inlägget igår så gick jag och la mig men fyyyyy asså!? Har aldrig varit med om att vara trött men absolut inte kunna sova? Och det var lixom inte normalt att jag skulle va pigg eftersom att jag gick upp vid samma tid igår som idag? Men ja nogsnackat om det, jag är i alla fall DÖTRÖTT! Så troligtvis kommer denna dagen gå åt helsike för det, men jag hoppas på annat!

Nu ska jag snart till mamma i alla fall, packa ihop lite grejer sen ska jag sticka till jobbet. Jag och prinsen har bestämt att vi ska springa när jag kommer till honom ikväll så det bliv väl intressant;) Han ska precis som jag komma i form nu så det är väl bra ;) Aja, nej nu ska jag dra mig ner till pappa för att käka frulle. Hungrig som in i!

Jag hoppas ni alla sov gott i alla fall, så kanske inte er dag blir disaster ;)

För jag vill bara ligga såhär just nu..... ZzzZZZzzZZZ

Sharååå!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback