5 augusti, im home, tierd and happy!

2010-08-05 @ 23:42:58
' Tjabba tjena hallå!

Najs bajs att jag är hemma igen va? ;) Okej skämta, allt rullar på för mig just nu asså! Har nyss kollat på en Beck-film med pappa och nu när jag satte mig vid datan fick jag svar från castingen jag va på. Jag kommer inte få en av huvudrollerna men dock ska jag va statist (=medverkande utan repliker) och det nöjer jag mig faktiskt med! Fett kul ändå, jag förväntade mig ju ingenting så detta är lixom en bra början enligt mig! Har anmält mig till fler jobb så det ska nog bli bra. What goes around comes around (yy)

Gårdagen var dock lite sjuk eftersom det där med att sova och äta blev ganska knasigt... Vilket betyder att jag mådde riktigt konstigt! För det första så sov jag ju som sagt riktigt dåligt i förrgår natt vilket gjorde att jag var DÖ-TRÖTT igår morse. Frukost åt jag aldrig hos pappa och när jag kom hem till mamma var hela jäkla kylen länsad och det enda jag hittade var en köttbit så självklart åt jag den! Hm, ingen bra frulle!

Sen när jag kom till Flyinge så hade jag köpt med mig två baguetter till dagen och kvällen. Så jag började äta den ena medans jag satte igång en kanna kaffe (mest för att bli lite pigg).... Men nädå! I den ena baguetten va där kyckling insmörad i senap vilket är det äckligaste jag vet! Så den baguetten sket sig, så jag drack kaffe istället och då kändes det som jag fick magsår så då fick jag sitta på dass i en kvart. Aj aj aj! Sen tickade klockan på, kassan och telefonen tog dö på mig eftersom de båda strejkade.. Och sen skulle jag tvunget ge mig på den andra baguetten där det va skagenröra i (var nog rastlös)... Men efter att ha tryckt i mig den mådde min mage ännu sämre så då blev det nog minst två repriser på första toabesöket... Fortfarande gjorde det aj aj aj-ont i magen! BLÄ!

Jag blev lite halvsnurrig eftersom det var olidligt varmt i affären men tillslut blev klockan 18,00 och jag började på min bussresa till MALMÖ SÖDERVÄRN! För att komma dit var jag tvungen att ta 3 bussar, och jag höll på att missa 2/3, bra va? Hm nej.. Men turligt nog missade jag inte nån, ha! Väl på plats = Kevins gata möter jag prinsen själv, hans lillebror (som jag själv kallar för lillebror) och så lilla mini Robin. Där kom jag gående, färdigklädd för att ut och springa! Så det gjorde vi, inte så långt dock men det va skönt! Sen kom vi hem igen och jag fick träffa Carina (prinsens och lillebrors mamma). Det va kanske inte som jag förväntat mig men det är skitsamma, det gick bra!

Natten var hur go som helst med min Finis, helt lycklig är jag. Har inte känt denna känslan på såååå länge och det är jag faktiskt riktigt chockad över att jag ens nämner här. Men whatever, tror nog alla ni som läste den meningen log för sig själva och är det inte bra att va en glädjespridare? ;) JOOOO! Så skitsamma om jag blev lite kärleksfull nu. Haha, okej nu mumlar jag! Morgonen var också helt underbar och det började med att vi båda drog på oss kalaskläder för klockan 11,00 skulle vi va hos Veronica (Kevins bros ex) där lilla Leo va som faktiskt fyller 5 idag! Grattis lilla vännen! Så där spenderade vi hela förmiddagen, (jag, Kevin, Tim och Carina) med en hel del andra släktingar. Rätt kul faktiskt! Alla bara "jaha!? Och när ska ni flytta ihop?" så tänkte jag,, "Hm, vi kanske ska bli tillsammans först -.-' " Men jaja! Låter folk tro vad dom vill :) Im happy as I can be!

Eftermiddagen var också mycket bra, dock fick jag åka hem utan min baby. Han åkte på att jobba i morgon så det sket sig fan... Aja han kommer på söndag! WIIIE! Saknar honom redan och det är jobbigt. Men ska prata med honom i tele snart så då kanske min kärleksfulla saknad går över lite! HIHI! Annars kommer min helg bli suverän! I morgon blir det att fira Mimma darling eftersom hon fyller 17! RIKTIGT FETT SKA VI HA DET! SHUHUUUU!


La ni märkte till att jag bara snackade om mat i detta inlägget nästan ;o
Förlåt!

Saknar min KevninPevin och han ska snart ringa sin JossanOstan ;*
(ni kommer aldrig fatta!)

Nejmen, godnatt på er! PUSSS PUSSSSSS/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback