9 augusti, so in love with you honey.

2010-08-09 @ 17:34:58
' Hej gosisar!

Ny vecka idag, tiden bara springer iväg? Känns så konstigt för tyckte det nyss var början på sommarlovet men tiden har tusan ta mig bara hoppat hit nu känns det som... Aja, sånt man får ta och jag är lite arg på mig själv för jag är vit som ett lakan? Det ser ut som jag varit instängd hela sommaren och inte fått så mycket som en endaste glimt av solen. Så jag är djupt besviken på mig själv..

Men nu ska jag inte vara sån, veckan framöver kommer säkert bli hur underbar som helst. Och jag och mamma ska sätta oss ner och planera ikväll för jag har RÄTT mycket att göra. Tur att man har en mamma som alltid kommer med bra tips ;) puss på henne!

I övrigt så hade jag det hur bra som helst med Kevvsan igår, finast i hela världen!♥





Min lillasyster.
Det är jobbigt att vara liten och inte kunna veta vad man vill,
göra som man vill och framförallt välja vägarna dit man tror man vill.
Du sitter i en sån jobbig sits och du har varit så stark, Linda.
Det är bara det att den dagen du flyttade ner blev jag riktigt glad, tro det eller ej.
Det blev verkligen en hel familj tackvare dig hjärtat.
Jag får tårar i ögonen när jag tänker på att du inte ska bo här mer och jag saknar dig
något galet för som sagt denna familjen är inte hel utan dig. 
Min lilla söta lillasyster, min ögonsten snälla kom hem till mig.
Låt mig se dig sitta och lyssna så intresserad när jag berättar saker för dig.
Låt mig se ditt busiga leende när du inte alls är intresserad av att läsa dina läxor.
Älskade vännen, bara kom hem igen för jag, din pappa och Kristina saknar och älskar dig!
/Din storasyster i vind och våg.


Hejdå!/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback