Im happy!

2010-08-24 @ 18:05:41
'Sharuuu!

Aa, då var tisdagen över och den har gått JÄTTEBRA! Kom till skolan, helt nervös över att jag skulle börja prata med någon som inte ens gick i min klass och att den människan sen skulle tycka jag var helt knäpp;) Haha. Men så blev det inte som tur va! Satte mig utanför klassrummet där jag mötte upp två som såg lika förvirrade ut som jag. Så jag frågade om dom gick i B för frisör fattade jag att dom gick ;) Och det gjorde dom så där pustade jag ut rejält! Hehe.

Jag fick träffa min mentor som heter Maria, hon verkar väl bra men hon är fett sträng ;o Jag som är tidsoptimist.. Shit, jag kommer vara hängd och begraven innan gymnasiet är slut.. Well well. Väl i klassrummet fick vi massa lappar och jag fick skäll för att jag inte tagit med mig mitt schema som jag fick igår, var dock inte endam. Men fick då kommentaren "Så bra att jag redan har elever som memorerar allt! För det gör ni väl antagligen eftersom ni glömt schemat?!". Redan då höll jag på att sjunka under jorden.

Sen var det dags att bli ihopparade med någon i klassen och jag kom med en tjej som heter Hanna, jättesöt! Så vi pratade på som in i. Kul! Sen körde vi heta stolen för alla i klassen vilket var måttligt pinsamt eftersom kompisen skulle berätta om en... Ah, kill me, tänkte jag! Sen var det vår tur att fråga Maria om saker och jag var väl inte sen med att fråga på. SÅ jag frågade henne först vad hennes största upplevelse hade varit och sen hennes sämsta. Och när hon berättade om sin sämsta drog hon upp när sin mamma dog och då började hon nästan böla så då tänkte jag "kan jag ställa till med mer, eller vad....?". Men jaja, hoppas inte hon trodde jag ville psyka henne.. Haha!

Efter skolan sa jag hejdå till Olivia som jag blev rätt bra kompis med och Mathilda som också var en kär tjej! Därefter mötte mitt hjärtegryn Kevin upp mig med sin andra bror Christoffer. Vi gick en sväng på Malmöfestivalen en liten stund sen tog jag bussen hem till sjöbo 14,55 där stod pappa och väntade. Han körde mig hem och sen har jag inte gjort ett bajs. Behöver vila -.-' Är trött så jag ska nog ta en tupplur, klaga inte.. Come on, jag är trött som en korv!

Well, resten av dagen var jättebra. I morgon blir det mentorstid, lunch och sen teambildning. Ska bli kul med teambilding så man får lära känna alla i klassen. Ja ja får väl gå nu!

Jag och Kevin igår, älskling <3

I will always smile in your infinity.

Byeee!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback