im happy!

2010-08-16 @ 22:38:47

' Snurredurr, hej! ;)

Hm, då var även denna måndagen avklarad. Har varit med mamma hela dagen, myspysigt! Det är inte lätt att få två tidsoptimister som mig och mamma att matcha in en dag där vi kan umgås en hel dag. Men idag lyckades vi, aplåd till oss ;) Vo åkte till Ikea och där fick jag två kuddar till min säng som jag sedan ska ta med mig till min lägenhet :) VI kollade runt lite på olika inredningar och så vidare.. Ni behöver inte undra vad jag önskar mig i julklapp för det ENDA jag kommer önska mig är presentkort på Ikea. Så då vet ni det ;) Hehe.

Jag glömde att säga att innan vi åkte till Ikea gick vi 3 km i Skrylleskogen vid typ Dalby-hållet typ :P Det var klibbigt! Uew.... Ja nu kom allt i fel ordning men aja! Efter Ikea åkte jag hem till pappa där det blev en god kvällsmat. Efter det pausade vi lite sen åkte jag, pappa och Miche till gymmet. Gick 5 minuter sprang 25 minuter och sen en hel del styrka. Nöjd!

Nu har jag nyss duschat och plockat in den rena tvätten i garderoben. Som jag har börjat sköta mig? Aja, i mitt hår har jag just nu fullt med inpackning som jag väntar ska torka tills jag ska sova. I morgon kommer jag tvätta av det sen ska jag föna det och sen bär det av till Malmö med Johanna Darling där jag ska bränna fast håret! GUD vad jag längtar :D Efter det ska Kevin HJÄRTAT med mig hem. Saknar honom sjukt mycket, så puss på det!

Innan jag går så ville jag bara svara på en kommentar jag fick i kväll :) Någon undrade var jag gjorde mina naglar & hur mycket det kostade. - Jo jag bygger på mina naglar på Hansa "Nail Deluxe" på nedre plan, nytt sett (franska) kostar 500;- . Påfyllning 400;- Har ni fler frågor så bara fråga!


Jag och min älskade syster. -v-

Jag fick ett nytt casting-jobb idag förresten! Skitkul!

Kiss & Hug!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback