oh damn im so good!

2010-08-02 @ 23:50:49
' Tja!

Puh! Fifasen, ni anar inte vad jag nyss gjort! Jag mamma och pappa hade ju möte idag, pratade om lägenhet och sånt. Sen så drog vi ut på tiden riktigt länge så ja klockan blev 21,00 och jag och pappa skulle träna efter mötet men då när vi va färdiga var pappa trött.. Själv var jag irriterad över mötet (som faktiskt löstes sen, men irriterad över att jag inte skulle få träna idag heller) så jag satte mig på golvet med Lufsen i knät och surade. Sen kom mamma och sa "ja men låt pappa köra hem så springer jag med dig halvvägs och så springer du resten hem själv". Irriterad som jag va tyckte jag att det var en riktigt bra idé. Att träna är ju ändå det bästa sättet att få ut sin ilska. Tjoflöjt!

Så jag bytte om och på med joggingskorna! Ut gick både jag och mamma, vi började gå i 5 minuter sen så sprang vi nog ca 3,5 km och då vände mamma, jag kramade om henne lite snabbt sen fortsatte jag att springa ca 500 meter. Efter det gick jag 700 meter och sen blev det asfalt och då satte jag igång igen att springa... Och jag sprang som aldrig förr och enda hem till pappa. Så sammanlagt har jag nog sprungit i alla fall 6 km idag. Det är ca 1 mil til pappa så jag känner mig helt otroligt nöjd med mig själv! Glad är jag också, glad över att inte behöva ha dåligt samvete över att jag inte fick någon träning idag! Nu känner jag mig så stark. Tack!

Faktiskt måste jag nog sova nu, ska till malmö i morgon och behöver gå upp redan 7,00. Ska dit med Miche hjärtat sen ska jag till Kevin och så. Förmodligen ska han med mig hem sen, :D Jag behöver göra min moppe fin för den ska faktiskt säljas. Så han får väl hjälpa mig lite med det! Men som sagt nu måste Jossan sooooova!

Kevin♥



Tro det eller ej men jag älskar inte dig och du får stå kvar! För jag är starkare än du.

PUSSSS/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback