this is so strange...

2010-08-03 @ 23:03:28
'Hej igen!

Ja nu har jag, pappa och Ruski varit ute och gått. Skönt att bara kunna gå i linne och byxor. Snart kanske man inte kan det längre. Egentligen har jag inte så mycket att säga just nu ville bara berätta att i morgon blir det jobb i Flyinge. Trött på att jobba nu men morsan och Jocke stack ju hux flux upp till Dalarna så butiken sköter inte sig själv under den tiden, tyvärr!

Antagligen blir det en tidig morgon eftersom jag måste till mamma och hämta min moppe vilket betyder att jag måste åka med pappa på väg till hans jobb. Puh! Sen börjar jag 11,00 och ska efter det ta bussen direkt till min prins. Puss på honom mest för att han är så bäst. Blir att sova hos honom sen. Så jag kanske inte bloggar i morgon! Men vi får se.

Vi hörs när det nu än blir.

Min syster, min andra halva.
Michelle det finns ingen som du,
och ingen skulle någonsin kunna ta din plats.
Jag önskar innerligt att vi verkligen hade
delat sammma kött och blod men egentligen spelar det ingen roll.
För jag älskar dig lika mycket ändå och har levt med dig
i nästan hela mitt liv.
Det är du som har lärt mig så mycket och
utan dig hade jag inte varit den jag är idag.
Utan dig är jag inte halv, utan jag är ingenting.
Jag ska avrunda nu men jag hade kunnat fortsätta såhär
hur länge som helst för ingen kan beskriva min
kärlek till dig hjärtat!
Du är unik, och till sist vill jag bara säga dom tre orden.
Jag Älskar Dig!



Godnatt!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback