1 februari, våren närmar sig, tror jag!

2010-02-01 @ 16:21:49
' Shuuu!


Idag är det 1 februari vilket betyder att tiden inte står still :) haha, nejmen idag har nämligen Thessan och Kristoffer, Linnea och Joakim 1 månad tillsammans och jag är fullkomligt betuttad i firande av "varit i hopa månader" så därför säger vi nu ; GRATTIS!

Ja, nog om det :) Just nu har jag precis kommit hem ska snart hem till rolle, får vi se vad han har att bjuda på minsann. Sen kommer mia och hämtar mig och väl hemma kommer det bli plugg = suger... Jaja, jag överlever väl. Idag ska jag välja mina gymnasieval och det kommer se ut såhär. Jaddå..

Första val : Frisörlinjen på Frans Suell och Jörgen Kocks Gymnasiet (i malmö)
Andra val : Frisörlinjen på John Bauer Gymnasiet (i malmö)
Tredje val : Frisörlinjen på Polhems Skolan (i lund)
Fjärde val : Frisörlinjen på Valhems Skolan (i helsingborg)
Femte val : Frisörlinjen på Malena Skolan (i sjöbo)  Fast never in my life att jag kommer gå fär ÄVEN om jag kommer in.


Hörs senare. Ska dra pusssss



älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback