10 februari, here again.

2010-02-10 @ 21:21:00
' Hejsan.

Himla väder det har blivit nu igen ? ;o Tråkigt men sant, jag som vill ha sommar. Buhu!! Men hoppas all värme kommer snart snart snart.. Orkar inte med mer snö nu helt ärligt! Jaja, nog snackat om det. Jag har åkt på en förkyldning som tycks verka trloligtvis normal eftersom jag snorar. Okej den meningen var knasig, men det har jag varit hela dagen, konstogt humör. Höll på att somna på matten, uschh! Whatever.

Igår blev det (som ni såg) dålig uppdatering, men blogg.se var typ ur funktion eller så var det min data som var ur funktion vilket jag inte är förvånad över. Men somsagt jag skulle uppdatera men det sket sig. Istäälletbörjade jag skriva kämpa-låt till Julia. Gårdagen börjad med Nationella prov i svenska (läsförståelse) direkt på morgonen. Var faktiskt inte alls närvös och det kändes som om det gick skitbra! Wiho.

Efter skolan stack jag och elin hem till mig hos pappa och åt lite, sen vidare till sjöbo igen för att träna på kraftverket och sedan på mammas lättpass. Ungefär 2 timmars träning den dagen, feels great! Idag gick jag direkt till frisören efter skolan och elin felin höll mig sällskap. Färgade håret och la i slingor, blev skitbra! (Hela feta släkten börjar bli storkunder hos Eva nu). Jag blev somsagt jättenöjd men förskyldningen drog sig på rejält.. Försökte med några slappa sms att få det bytt men insåg att det var ganska "too late" så jag tog det själv... Trots att jag var förkyld.. Efteråt (som nu) säger jag "never again". Haha, det blev en del fel, men jag sa till mina tränande att jag var mer eller mindre sjuk och såklart hade de överseende. Trots det fick jag beröm, så helkass var jag troligtvis inte :) tack för det.

Imr är det Nationella prov i svenska igen (uppsats) på 180 minuter så det blir en kämpig dag. Ska langa med godis frukt och dricka så jag kan hålla energin uppe på topp! Efter skolan ska jag och thessan ha barnaerobicen och om jag är frisk ska vi upp på kraftverket innan dess. Good day.

Nej nu kommer mamma och hämtar mig, är ju hos mormor.

Ska hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback