11 februari, långhelg, jaddå!

2010-02-11 @ 19:00:09
' hejhej.

Detta var en nervös dag kan jag berätta, pust! Åkte och handlade godis m mamma klockan kvart i nio. Haha, snacka om att Coop fick storsålt på godis, där var fett mycket med elever som skulle precis som jag ha godis inför nationella proven. Knasigt. När jag väl kom till skolan var jag inte alls nervös, jag visste någerlunda vad jag hade framför mig. Jag valde att skriva en novell som skulle heta "Allt är möjligt", i novellen skulle man berätta om något som tycks vara omöjligt men som blivit möjligt. Jag skrev en novell på 7,5 sida som innehöll en rejäl historia om kriminalitet och kärlek. De flesta fattar, bara av de två orden.

Men nu kallar mamma, berättar mer snart! Ska bara äta!

Pusss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback