12 februari, hos ludde.

2010-02-12 @ 19:45:31
' hejjsan :)

Snö, snö, snö.. Varför  kan det inte bara försvinna ?.. Drygt yess. Aja. Idag har jag gjort en hel del. Vaknade upp hos limpan med elin och hanne. Mamma hämtade upp mig och elin sen körde vi henne hem. Vi fick ta rejäl sats för att komma igenom kan jag berätta. Grymt.

Efter det åkte jag hem och krängde frulle, gott. Sen drog vi till sjöbo för att köpa skor till Linda, det blev ett par som jag tyckte var fina , hihi! I lila, linda blev jättenöjd! Sen kollade jag på en hummeltröja, i grönt, röd och blå. Skitsnygg! Så utan att jag ens bad om det köpte mamma den till mig, hon är så go!

Efter det blev det en visit till flyinge och fixade en snygg jacka till linda :) Därefter körde vi till sjöbo för att lämna linda hos mormor där lina och frida också var. Sen blev det direkt till ystad för att hämta mammas skidor och då passade jag på att handla lite på unos kläder och sen på boston. Visar bilder imr ;)

Nu ska jag va social m ludde luddd och ansi_pansi_djungelvrål :)'



<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback