13 februari, hos karlsson @ sjukan

2010-02-13 @ 17:23:49
' hejsssan.

Då sitter man hos karlsson på sjukhuset, har varit här sen lite i tre. Stackars unge :(. Ska hem snart igen och fira mormor.

Idag vaknade jag up hos anna. Gårdagen hos ludde var najs :) Kollade på massa knasinlägg på youtube och sen kom annas pappa och hämtade oss vid tio. Hemma hos anna blev det film. Freaky friday, haha gammal, rolig och skitbra :) Sen somna vi gott men väcktes igen av min mobil. Dolt nummer, störda idioter som inte ha ngt liv.. Nog snackat om det. Jag kunde inte somna efter det och blev plötsligt sjukt hungrig, stöööörigt!

Efter frukosten i morse åkte jag hem till mormor och duschade. Sen kolalde jag på tv och åkte sen till lund till lille karlsson. Just nu sitter den tjuggisen och äter, men det ska jag också göra. Blir oxrulader hos mormor, haha det har man minnen ifrån ;) haha.

Jaja, mer update lateeeer.

Pusss.


Mammi kommer snart hem från Lidinga loppet, hon har varit riiktigt duktigt idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback