14 februari, blää på alla hjärtans dag.

2010-02-14 @ 17:40:59
hej.

Jag är arg... ( så ursäkta svordomar )

Tjurfäktning. (read, if u care)

Detta är något som vissa människor kallar underhållning? Vilken jävla underhållning är det när ett djur torteras så fruktansvärt!? Ingen! Tjurfäktning ser man som ett spektakulärt evenemang då en matador strider mot en tjur. Picadorerna stöter en lans i tjurens nacke så att djuret skadas hårt i nackmuskulaturen och håller huvudet nere så att den inte kan ta ut sin fulla kraft då den plågas. För att få djuret ännu mer vansinnig sticker man ett antal baderillos (=spjut) i ryggen och låter de hänga där tills sista delen. Sista delen heter Tercio de muerte (del tre döden), och ska det betracktas som en lyckad sådan så ska tjuren dödas genom ett svärd som ska gå genom tjurens skuldra och igenom dess bröst. Då är det en LYCKAD tjurfäktning.

HUR FAN I HELVETE KAN MAN KALLA EN TJURFÄKTNING LYCKAD? ATT BARA KUNNA SE PÅ NÅGOT SÅNT!? Finns det ingen jävla människa som har någon liten moral i kroppen eller? Det är fan så äckligt sjukt! Och sen lär spanjorerna sina barn att fäktas och när tjuren stångar de unga är det ?SYND? om barnen? Ja för viss del är det synd om barnet då den inte är född med tillräckligt många hjärnceller, och föräldrarna är det ännu mer synd om, som inte tänker längre än vad näsbenet räcker!

Somsagt jag är arg -.-
-------

Bilder från helgen.


short hair :(


I fredags vaknade jag upp med dessa töntarna, jag sov i en 90 säng m elin (som ligger närmast) , jobbig natt!


Sen åkte vi och handlade, fick denna Hummel tröjan (Y)



Sen körde vi till ystad och då köpte jag denna på unos.





Sen traskade jag vidare till Boston och fyndade detta :








Tights med spets på sidorna (yy) najs. (tur att min spegel är ren och så ja, hmm skämms...)

---

Fredagskvällen med anna och ludde har vi inga bilder på men däremot har vi på lilla sjuklingen (marcus) som jag träffade i lördags.


syns jätte bra :)

här kommer en bild på min mosters hår (karin), jag fick för mig att jag vill fläta lite så det blev en "flätstund" hos mormor där ett tag :)



finva ? :)

idag söndag har jag jobbat i affären, har inte gjort ett piss...
hade typ noll kunder,,, suck!!

Men men, snart kommer mia och hämtar mig ska käka hos pappa.

Hejdå.




Kommentarer

Postat av: Miche, sis <3

åh snyggiis .. varför är du så snygg? och dem heta tightsen!!! haha älskar dig min älskade syster, you are my everything <3

2010-02-18 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback