19 februari, jaddå back again.

2010-02-19 @ 20:49:20

' Hejjjsan!

Ja nu var jag dålig iiigen på att uppdatera, men jag kan inte hjälpa det, har haft mycket att göra, tränar som en galning för tjockismagen ska bort, jappppppp!!

Sen var marcus här förrigår ;) mihi! sött! Så då hann jag ju inte uppdatera, såklart ;) maha. Jaja, igår hade IUP-dag i skolan. Hade 2 timmars volleyboll, härligt. Hoppas verkligen på att jag kommer med i turneringslaget :) Hade varit rättt så najs , jaddå!

Vi bestämde även vem som ska sova m vem i Hammra (skidresan m idrottsniorna v 12). Såklart blir det en tio-stuga för oss tjejer, wiho!

I stugan blir det

Jag
Thessan
Elin
Amanda
Hanne C
Hanna A
Jakke
Limpan
Flamman
Madde

:)

Just nu sitter jag här med anna och har nyss färgat håret på henne, blev skiiiitbra :)
men nu ska vi glo på film och ha det almänt mys! Uppdaterar senare :)


Bye!


Its only me.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback