20 februari, taggad!

2010-02-21 @ 10:02:08
(försenat inlägg)

' Hej hopp!

Hoppas allt är bra med er, med mig är det bra, försöker bearbeta min j*vla förkyldning som tycks älska mig :) men jaja! Den dör väl ut snart eller nått!

Just nu sitter jag hemma, jobbade från 10-15 idag. Packade ridbyxor, rätttttt så tråkigt ja :) haha, men man tjänar ju inte pengar för ingenting (yy) jaja, sen kom Henke (min "bror") och hämtade mig i Flyinge. Sen bjöd han mig på PG's mat, haha så jävla go den människan är! Underbart, sen så åkte jag hem till pappa och nu sitter jag här och glor ;) Fniss.

Igår va det skola ochjag stressade som ett sepe, höll på med skoltröjorna och till slut blev allt bra! Mitt i alla stress visade Anette mig mitt resultat på Nationella Proven i läsförstålsen (svenska), trodde ALDRIG detta, men jag fick högsta betyg MVG! Förstår ni hur glad jag blev :O jag började nästan gråta. Efter skolan stack jag och Anna till coop och köpte slingfärg till henne och efter det tog vi bussen hem till "litle brandstad"! Väl hemma satte vi oss vid datorn och snacka med "Louis" haha, som vi skrattade! Endast jag  och Anna som fattar, men ändå! Sen blev det god mat och film, senare åkte mitt lilla djungelvrål hem :( buhu!

Ikv blir det partaj hos hanne och limpan i klasaröd! Jag håller på att TAGGA! WIOHO! SNart kommer Thessan och Stoffe för att tagga upp stämningen ännu mer sen beger vi oss till festen tsm! Yesman!

Sooo, I hope I see ya later!




BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback