21 februari, yasterday was hard...

2010-02-21 @ 10:16:31
' Morsning kornsning...


Hoppas alla hade en förtjusande kväll igår, det hade jag minsann. Festen blev lyckad sålänge jag var närvarande i alla fall :) haha, everybody knows what I mean ;) haha! Vilket fall gårkvällen bjöd på många galenheter och ni får eventuellt se bilder nån annan dag! Men iiinte idag! När det började dra sig igår så åkte thessan och stoffe med mig hem. Haha, när vi kom hem åt vi laxmackor! HAHA! Sen gick vi och la oss, trötta slitna och drunk (skojade!). Men i alla fall idag har jag vaknat upp med dom två köttbullarna och denna dagen vjuder på städning tvättning och en feeeet dusch för min del :) Sen är man på topp igen! Love it, haha!

Nyheter är också pågång att vi har fått hem min älsklingsrolle. Sällskap till honom är en hingst som vi fått låna av Carina. Tydligen är den rättttt så galen eftersom mamma kom i morse och drog i mitt täcke och sa "bebis, kan du hjälpa mig ute istormen?" (blink blink) hehe, hmm. Ja och såklart gick jag ut och hjälpte min mor i snöstorm sådär dagen efter... ELLER INTE! haha, jag sov vidare och hoppades på att en gud skulle hjälpa henne ist :) haha! Förlåt mammi! (A) pussss..

Jaja, mer update blire sen!

Puss på gumpen!




I dream on you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback