23 februari, tierd...

2010-02-23 @ 22:10:16
' hellllo!

Idag är det en trött dag.. Pust! Men hoppas ni läsare har haft en skön dag, det har ju trots allt kommit några solstrålar lite här och var idag.

Igår gick jag upp tidigt för att åka till malmö med min annsi pansi för att shoppa med ludde ludd :) Var i malmö lite över elva och gick dirr till Espresso House och tog en varm choklad m marshmallow och en varm toast, sjuukt gott!

Efter fikan gick vi in på Zara och provade kläder och jag handlade en SJUKT snygg klänning i spets med öppen rygg. Sen fortsatte vi strassa runder i Malmös nertrampade gator och jag shoppade en hel del faktiskt. Men som sagt det behövde jag! Lite får man unna sig när kontot inte står på 0 :) haha!

Efter en lång shoppingrunda tog vi tåget till skurup och åt italiensk mat hemma hos Ludde, sen var jag HELT slut? Så vad gjorde jossan då ? Jo hon gick och la sig, somnade sött sådär vid halv fem slaget.. SKÖNT! Men man väcktes vid sex igen av en arm runt mig (vilket jag trodde var anna) men det var ludde. Haha, så där satt dom båda och asflabbade åt mig eftersom jag inte reagerade på att det var Ludde försen jag såg honom. Knas knas!

Sen gjorde vi oss i ordning och stack in till malmö för att röja på marshmallow! Innan det gick vi in en runda på max för att kränga glass, haha och sen stod vi i kö i 1 timme :O!! Men det var rätt så kul för man börja snacka m dom man stod nära i kön så jag växlade lite nummer med någon som bor i lund. Haha, fett najs. Sen så snacka vi med massa andra också :) kul kul! När vi väl kom in på marsmallow trodde jag att det skulle vara fett kul, men tyvärr! Där var fuuuuulllt av fjortisar, ääääääckligt som fan. Dom hade typ trosor på sig där stod "spank" i rumpan och stringen var uppdragna så dom syntes ända till afganistan. Dessutom var dom sjukt översminkade, uew! Så det blev en tidig hemfärd för oss tre. Pappa hämtade mig i lund, skönt att komma hem!

Idag jobbade jag 11-18.20. Sjukt jobbig dag, har packat massa saker till mamma som hon skulle ha med sig till Göteborg horse show. Så dagen har varit laaagom stressig. pust! Nu sitter jag här och håller på att planera, jag är ju på det. Eller inte :) haha. Men men. Nu ska jag göra annat så ni får ha det najs!


Bilder kommer imr från igår!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback