25 februari, hot on top.

2010-02-25 @ 19:23:33
' Shuhu.
Nu var jag här igen, någon dag försen, förlåt! Men as u know I am a busy woman :) fniss! Ja men faktiskt så har jag haft fullt upp. Don't blame me.

Igår jobbade jag som en galning från 11-18. Grymt jobbigt, var lagom slut efteråt. Meeeen det hindrade mig dock inte för farmor och farfar kom vid sju tiden och så åt jag med dom. Sen körde pappa mig til elin och väl där fixade vi till oss lite grann sen drog vi till Jon på chillkväll. Där satt vi (jag, elin, limpan, jakke, johanna, sammi, jimmy, jon, martin, falck och frida) och snackade med varandra och hade allmänt trevligt :) Sen körde jakkes mamma oss hem till elin så sov jag där. Det blev en tidig kväll faktiskt. Men det var faktiskt mening eftersom jag jobbade idag! Tack för kvällen!

Nu sitter jag home och stirrar, nejmen blev precis bjuden på en fest. Gissa till vem ? ;) haha, I don't tell you! Skitfin inbjudan och allt! Tack så mycket! Och nu blev nog dom flesta läsare rätt nyfikna, haha. Jaja men sånt är livet! Snart ska jag äta och Annsi Pansi kommer efter det och gör min kväll galen som alltid. Haha. Hon är så jävla bra!
Men men, jag ska faktiskt dra mig loss nu. VI hörs förhoppningsvis senare!

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback